Veelgestelde vragen

Bezoek onze Veelgestelde Vragen-pagina bij Behangpunt.nl voor antwoorden op uw vragen over onze producten, bestelproces, levering en meer. Wij streven ernaar om u te voorzien van alle informatie die u nodig heeft voor een soepele winkelervaring.

Veelgestelde Vragen

Hoe is Behangpunt.nl tot stand gekomen?

Behangpunt is voortgekomen uit een eerdere – en nog steeds – goedwerkende samenwerking met de huidige leverancier van Behangpunt. Doordat we elkaar al jaren kennen zijn de lijntjes erg kort en mede daardoor kunnen we u als klant snel voorzien van advies, informatie over verschillende soorten behang en worden bestellingen binnen 1 – 3 (werk)dagen afgeleverd.

Waarom zie ik alleen glasweefsel- en glasvliesbehang in het assortiment?

Wij richten ons bewust alleen op glasweefselbehang, glasvliesbehang. Dit komt mede doordat printbehang en kleurbehang een groot risico zijn voor u als klant om digitaal te bestellen. Kleuren kunnen namelijk heel goed verschillen tussen uw monitor en de werkelijkheid. Om teleurstellingen te voorkomen vindt u alleen glasweefsel- en glasvliesbehang in de webwinkel.

Dus het is helemaal niet mogelijk om kleurbehang en/of printbehang te bestellen?

Ondanks dat het niet zichtbaar is kunnen wij het uiteraard wel inkopen bij onze leverancier. Mocht u hier vragen over hebben kunt u altijd contact met ons opnemen, zodat wij kunnen kijken hoe we u kunnen helpen.

Kan ik veilig betalen?

U kunt uw bestellingen veilig en snel betalen via iDEAL of u kunt gebruiken maken van de optie vooraf overmaken.

Betaal ik altijd verzendkosten?

Binnen Nederland: bij een bedrag van boven de €150,- (ex btw) zijn de verzendkosten voor ons. Bij een lager bedrag betaalt u €4,95 verzendkosten.

Naar Belgiebij een bedrag van boven de €175,- (ex btw) zijn de verzendkosten voor ons. Bij een lager bedrag betaalt u €9,95 verzendkosten.

Ik heb mijn bestelling geplaatst, en nu?

Wanneer uw bestelling afgerond is en de betaling binnen is wordt u door ons op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling. Zo krijgt u van ons digitaal te horen wanneer uw bestelling is verzonden en ontvangt u een ‘Track & Trace’ code. Op deze manier kunt u het pakket volgen en krijgt u een schatting wanneer het bij u wordt afgeleverd.

Hoe lang duurt het ongeveer voordat ik mijn bestelling kan verwachten?

Wij hanteren 1 – 3 (werk)dagen levertijd. Mocht een product onverwachts niet leverbaar zijn laten wij u dat zo spoedig mogelijk weten.

De levertijd is langer met feestdagen of slechte weersomstandigheden. Wij zijn hier niet verantwoordelijk voor.

Heeft Behangpunt ook een fysieke winkel?

Op dit moment hebben wij geen fysieke winkel. Mede hierdoor weten we de kosten te drukken en kunnen wij onze producten tegen een lagere prijs aanbieden. Daar heeft u als klant weer profijt van.

Hoe kan ik contact opnemen?

U kunt op drie verschillende manieren contact met ons opnemen. Via het contactformulier op de website, direct via de e-mail: info@behangpunt.nl of telefonisch 06-12770404 en 06-30155103.

Mocht u verder nog vragen hebben, schroom niet om contact met ons op te nemen. Meer informatie kunt u vinden in de Algemene Voorwaarden.